Communicatie app

Zet in op een hoge mate van betrokkenheid en zorg dat je klanten op de hoogte blijven met onze communicatie-app met gepersonaliseerde informatie.

Laat hen interessante artikelen delen met hun netwerk en zorg voor social interactie via het platform. Werk met OctoPOS aan duurzame klantrelaties. 
 

De OctoPOS contentmanager vormt de kern van ons communicatie platform. Met deze applicatie creëer, plan en distribueer je al je content naar de verschillende online kanalen. Onze contentmanager maakt gebruik van ons gekoppelde asset management systeem. Jouw organisatie kan hiedoor alle kanalen van content voorzien en zo een omnichannel beleving creëren voor verschillende doelgroepen.

  Push notificaties 
Met behulp van push-notificaties worden klanten op de hoogte gehouden als er belangrijk nieuws is. Zorg voor meer betrokkenheid en informeer klanten direct en met relevante content die zo altijd binnen handbereik is. 
Sociaal advocacy
Laat ambassadeurs content van jouw bedrijf delen met hun netwerk. Medewerkers zijn vaak al actief op social media en hebben volgers, connecties en likes. Persoonlijke verhalen van hen zijn van waarde voor je merk. Ambassadeurs hoeven daarvoor maar één ding te doen: Content delen!
Gepersonaliseerde content
Betrek klanten door content te delen die voor hen relevant is. Draag met de communicatie app daarnaast ook bij aan een sterke merkbeleving. 

Creative teams, samen één!

Digital Xperience Platforms kunnen worden gebruikt in verschillende industrieën voor verschillende doeleinden. Bekijk hoe het jouw bedrijf kan helpen verbeteren.

“OctoPOS, meer dan een POS systeem.”

Een Digitaal Xperience Platform waarmee je inspeelt op alle touchpoints voor en na een betaling.   
Ondek meer